čtvrtek 13. března 2008

Nejen velikonoční kolíčky

O kolíčkách jsem tu už kdysi mluvila. Vyrobila jsem si jich zase pár do zásoby, třeba na dárečky nebo jen tak někomu k Velikonocům. Ty s kytičkami a žabkou byly jednoduché - pomalujete je různými barvičkami a přilepíte nakoupené dřevěné kvítky a žabku a je hotovo.

Zajíčci nejsou tak složití, jak vypadají. Kolíčky jsem také pomalovala - opravdu dle libosti a nechala je zaschnout. Z tvrdého hnědého papíru si vyrobíte podle šablony zajícovu hlavu a namalujete obličej. Vyrobené hlavy přilepíte na papírový drátek, nejlépe však lepící pistolí, a poté hned na kolíček. Mašli jsem vytvořila z plsti (filcu) a přilepila. Nožky a ruce vznikly také z papírového drátku, které jsem přilepila na kolíček. Na každý konec jsem připevnila korálky a velikonoční zajíčci byli na světě:-)

Posledním kolíčkem bylo kuře. Ze žlutého, červeného a oranžového papíru jsem vyrobila hlavu a křídla. Kolíček jsem namalovala na žluto, přilepila jsem křídla a hlavu připevněnou na žlutý papírový drátek:o)

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Kolíčkům jsem teď přišla na chuť na jarní, protože jsem tam přijela a všude bylo plno krásných a barevných kolíčků které vyráběly děti, tak jsem si taky nějaké musela vyrobit - krávu, žábu, šneka a klauna. A mám z nich táááákovouhle radost :c) A velikonoční asi vyzkouším o víkendu...